Jävla skit liv

Hatar allt så jävla mycket.. Tur att jag har varit å tränat och är rätt utmattad annars skulle jag kasta ut datorn genom fönstret . Borde nog inte sitta vid datorn den ligger illa till. Vet inte, men det var längesen jag var såhär sårad. Det var längesen jag kände mig såhär stressad i livet. Det var längesen jag kände mig såhär fri. Det var längesen jag kände ett stort hopp samtidigt som en sån stor hopplöshet. ..

Fan jag ska göra allt som jag vill göra.. Jag har faktiskt möjligheten..Ska inte deppa nu. För inget kan väl bli sämre iaf, hoppas iallafall inte det. Nu kan bara allt bli bättre.. Vill gå tillbaka å träna å bara köra skiten ur mig...Men 2 timmar på gymmet kanske räcker.. Men vet inte var jag ska göra av all min ilska... Packa ner den i en liten ask och plocka upp den nästa gång jag går å tränar och bli kvitt den. Om det vore så lätt. Om allt bara skulle vara lite lättare.

Fan vad less jag är...Men det är bara att ta tag i livet och le ett leende som inte finns egentligen, men som alla vill se.

Städa-Tvätta-Plugga

Kommentarer
Postat av: Julia

Är det nån typ av välgörenhet du ska ge bort?



Lät inte som nån vidare dag :( Ring nån dag om du har behovet, jag har all tid i världen för just dig! kram



Jag ska inte vara så negativ över julen.. den går ändå över rätt fort :-) och då kommer du ju hem vilket är det bästa!

2008-10-19 @ 20:41:43
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0