Tack för energin!

Jag har det inte alltid så lätt, men jag kommer klara det här med. Jag har haft en tuff dag, men det är väl då livet blir som roligast. Just nu präglar arbetet dyngets alla timmar, iaf nästa. Det jag kan säga är att; det är jäkligt tungt. Jag får mycket kraft från träningen. Idag steg jag upp kl. 5 och började cykla mot jobbet 05.23, för att vara där 06.30. Vacket landskap sverige (uppland)har. Jag känner mig verkligen hemma här.
Tänk värt citat när du behöver få energi.

Om du sitter nog länge vid en flod kommer du se din fiendes lik flyta förbi.

Jag behöver inte ha sista ordet. Jag får min energi än då. För varje gång som jag blir förminskad så ger du mig energi, för du fattar inte att det är dig som det är synd om och inte mig. Tyvärr har jobbet blivit till en stor maktkamp och ibalnd känner jag bara för att ge upp å sätta mig å grina någonstans, men...





Kommentarer
Postat av: Julia

om två veckor kan vi grina lite tillsammans =)

2010-05-02 @ 08:13:51
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kan också vara med på ett hörn :)

2010-05-04 @ 00:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0