Efter första arbetsveckan, en lördag

Ja då sitter man här efter en arbetsvecka som varit intensiv, Jag är trött som bara den. Jag tror att jag kommer att trivas på jobbet. Idag har jag ventlering av uppsatsen. Är trött har knappt sovit är nervös å trött. Jag känner mig oförberedd. Jag vill bara att det ska vara över för mig också

Ett stort Grattis till alla er som hade opponeringen igår !!

Nu ska jag läsa igenom min uppsats, så att jag vet vad jag ska säga. Är nervös som Fan. Det är sista gången på skolan. Från och med idag vid lunch är jag inte student mer..Inte för nu, å inte vid det här universitetet


Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis Majs! Hoppas allt gick bra!

2010-01-16 @ 20:46:15
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0