Lycklig

Jag är lycklig. Detta år fick nog den bästa starten någonsin. Året började med väldigt väl valda ord från en väldigt speciell person. Därefter var uppsatsen ett faktum och den färdigställdes. Jag lämnade in den, jag glömde bort den. Fick en stor panik när jag såg vem som var min examinator. Jag började jobba och det var över förväntan faktiskt. Förra veckan var tung då både jobb och plugg stod på schemat, men det gick bra.

På fredag kom mina föräldrar + farmor och vi hade middag här hemma riktigt skönt. Sov dåligt natten mot lördag, var jagad i drömmarna och vakande helt kallsvettig. Närjag kom till skolan var jag så nervös att jag bara sakade och knappt kunde prata. Det var det värsta på länge. Vid opponering nr. 1 Behövde jag inte göra nått. Vid opponering nr. 2 försvarade jag min uppsats. Jag hade inte läst igenom den sen jag lämnade in den så var nervös gick bra. Fick mycket positivt. Vid opponering nr 3 var det jag som höll en sjukt dålig opponering. Om man visste om detta ibörjan av utbildningen så skulle man aldrig gett sig in på det. SANT Det är tur att man inte visste vad som väntade 3½ år senare. Jaa ska kanske säga att jag får en medbedömmare på min uppsats, så hoppas att han också vill ge mig VG

Sen blev det fika. Hem å fixade inför en förrätt hemma hos mig. totalt 20 pers. Sen en riktigt mysig middag. Med folk som gör en glad.

Söndag släppt allt, jag var så sjukt trött. Sov till kl 17 . Fattar inte men det var en dag som var fylld av både glädje å ångest å lättnad. Det var en dag som man alltid kommer minnas. Närjag var vaken kunde jag inte bestämma mig om jag var glad eller ledsen....

Måndagen en dag i spontanitetens tecken. Då jag umgicks med en vännen. Denna vän är något alldelse speciellt. Det går inte att beskriva med ord, allt man gör känns bra. Kan sitta tysta kan prata kan spela pajas allt är bra. Jag blir lugn.. DU ger mig all energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0