Ett skepp kommer lastat

Jag kan väl börja med att ta det jobbiga. Har haft en riktigt skitvecka på jobbet och hunnit ifrågasätta mig själv, min förmåga, min kompetens ett antal gånger. Jag inser att detta är verkligheten. Jag har gått in i någon typ av jobbdeprision och just nu är allt icsom har med jobbet att göra piss. Livet blir annorlunda..

Jobbet jag har en önska att få vara kvar på skolan, men inga förhoppningar. Inga alls. Men det visar sig.

Kan fortsätta med roligare saker. Förra helgen var Erika här eller i stockholm på besök. Jag uppskattar verkligen när folk kommer å hälsar på. Vi hade jättetrevligt och jag är så glad över att vi fick en helg tillsammans. Helt underbart .


Ikväll har jag varit på en underbar fest, vilket var jättetrevligt. Nu kommer jag ihåg varför fester är så roliga, jo för att många härliga och intelektuella diskussioner lyfts fram. Jag vidgar mitt tänkande. Jag får lära mig nya saker. En mångfald av ämnen diskuteras! riktigt nice.

Nu ska jag sova, imorgon blir det nog träning !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0