Vilket föregångsland

Sverige, vilket föregångslan, eller inte. Att leva på rykten om att vi är så himla bra på en rad olika punkter.. Ja det kan man göra om man inte vill utvecklas.

Bara efter några månder ute i verkligheten stöter man på trångsynt lärare. Skolan kommer aldrig att utvecklas i den tankt som den bör om vi nyutbildade inte får komma in och påverka. Det är inte alls lätt att komma in på en arbetsplats, man står verkligen lägst i rang. Jag ogillar det verkligen.

Sen blir jag väldigt arg, varför utbildar man massa lärare (olika kategorier) när vi inte ens kan få jobb. Varför ska barnskötare gå före. Jag känner mig så jälva negativ, men

SKönt med helg, ytterligare en helg som jag sovit bort, mår inte alls bra, kroppen värker, halsen gör ont och jag är allmänt trött. Vill helst lägga mig å sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0