Händer mycket

Just nu händer mycket i livet. Det är fullt ös på jobbet och i fredags somnade jag tidigt. Känner mig utmattad. Men det är roligt. Jag har lite saker på jobbfronten på g, men kan inte säga så mycket mer. När det gäller jobb gäller det att vara egoistisk, annars kommer man ingenstans.

Helgen då julia å frida var här, var helt underbart. Jag är så glad att mina fina vänner kom ner.

Helgen efter så var jag med i Erika i gbg. Vi hade det också fantastiskt. Uppsattar mina fina.

Nu så ska jag till Ikea med anna som bilvit sambo.. =) Grattis!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du vet väl om att du är värdefull =)

.. För ingen annan är som du.. =)



Glad för din skull för "jobbfronten" Det går åt rätt håll Majs!

2010-06-05 @ 23:04:20
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0