Hur kunde tiden gå så snabbt?

Valborg är återigen passerad. Det var för ett år sedan jag fick reda på min fotskada och göteborgsvarvet blev inställt. Ett år senare är inte foten så mycket bättre, men det går att springa på den. Jag ska ta mig runt på nått sätt.

Hade en trevlig valborg, skönt med lite måsten, jag gick mest runt och träffad folk. Helena och Helena i ekoparken, Chrille mfl. Sara med fam. i stadsparken. Pär mfl vid uni.backen. Just det sen träddade jag ju min korrekompis Peder, han var sig lik, det var riktigt kul att se honom. Han har en speciellt plats !
Hade en bra kvalborg och valborg =) Får se om man firar den i Uppsala nästa år..

Träningen går rätt bra, jag börjar komma i bättre form, men ändå långt ifrån den form som jag var i för ett år sedan. Men jag ska försöka köra rätt hår nu i en veckas tid. Nu blir det cykel till jobbet några dagar. Får springa till gymmet å köra lite styrka på kvällarna. Vad vore livet utan träning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0