Vilken bra vecka

Veckan som gått har varit bra, trots allt pollen. Jag har hunnit med att ha tre utvecklingssatal, alla tre gick väldigt bra. Jag tycker det är rätt trevligt att träffa föräldrarna och jag känner mig inte särskild nervös längre. Jag är nöjd med arbetsveckan, det är synd bara att John inte ska jobba kvar.

Jag har cyklat till jobbet två dagar denna vecka. Varje väg tar ca 1 timma och det har gått över förväntan. Alltid kul att utmana sig själv. Så totalt har jag jag väl cykla lite drygt 8 mil denna vecka. Om inte konditionen blir bättre så vet jag inte vad jag ska göra.Har också hunnit med att styrketräna och löpträna.


Igår hade jag en heldag med Anna, fika på Norrlands, sen stan. Sen softa vi här hemma. Gjorde god middag, Sofia och Elin bjöd in sig själv så det blev fullt hus här. Sen spelade vi retro.. :)

Nu är det söndag jag slappar efter att städat och tvättat i 5 timmar. Nu längtar jag till onsdag!

Kommentarer
Postat av: Julia

tack själv världens bästa Majs!!

2010-05-17 @ 21:32:28
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0